На цьому занятті ми розробляли дифференціацію у навчанні, тобто обдумували та створювали завдання для учнів, що мають проблеми у навчанні та обдарованих дітей. Так, на підтримку учнів, що мають проблеми у навчанні я спланувала надавати додатковий час для виконання окремих модифікованих завдань, об`єднувати таки дітей за особливими критеріями. При необхідності я планую запросити психолога чи учнів-консультантів. дл яобдарованих учнів я пропоную додаткове завдання після виконання основного. завдання полгає у порівнянні не тільки українських та російських паремій, а й англійських.
Сьогодні ми також перевірили наявність усих складових Портфоліо, згідно з контрольними списками та зробили остаточний план вивчення теми проекту.
Сьогодні ми також перевірили наявність усих складових Портфоліо, згідно з контрольними списками та зробили остаточний план вивчення теми проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий